poniedziałek, 2 marca 2015

Aktualności: Plany na marzec

"Plany" to duże słowo. W zasadzie to, co mam, to kilka pomysłów, nad którymi pracuję i które mam nadzieję zrealizować, choć kiepsko to widzę. Wygląda to mniej więcej tak:

- Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zrobienie reklamy bloga na YouTube. Na razie muszę jeszcze przemyśleć scenariusz, ale jako taki pomysł jest.

- Również w kwestii wideo - już dawno chciałam zrobić coś na temat zjawiska, które ja sama nazywam Syndromem Smallville.

- Najbliższa Nadinterpretacja będzie o Shrekach.

- Jest pewien koncept na Dzień Kobiet... ale mogę mu nie podołać.

- No i Podręcznik fanfikowca o erotyce w fanfikach też gdzieś tam wisi.

I to na razie tyle.

3 komentarze:

  1. Jaki koncept na Dzień Kobiet, jaki? W razie czego mogę pomóc :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się dowiedzieć wiecej o syndromie Smallville.

    OdpowiedzUsuń