poniedziałek, 1 września 2014

Aktualności: Tak oto rozpoczyna się Wrzesień z Agathą Christie!

Ponieważ dnia 15 września 1890 roku urodziła się jedna z moich najukochańszych pisarek i moja literacka mistrzyni, Agatha Mary Clarissa Miller Christie, postanowiłam uczcić pamięć tej niesamowitej kobiety, organizując na Planecie Kapeluszy miesiąc z jej twórczością.

Pierwotnie chciałam zmienić trochę wystrój bloga, ale że nie byłam w stanie uzyskać ciemniejszego odcienia tła, zrezygnowałam. Tak czy inaczej, plany na wrzesień nie są zbyt okazałe, ale na pewną pojawi się artykuł poświęcony trzem ekranizacjom Morderstwa w Orient Ekspresie i wydanie Ze wspomnień fana poświęconej Damie Christie.

Tymczasem ja zostawiam wam z motywem przewodnim z serialu ITV o z Suchetem jako Poirotem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz