czwartek, 10 lipca 2014

Aktualności: Garść pomysłów

No więc uzbierało mi się kilka pomysłów na to, jak was rozerwać w najbliższym czasie. Bardzo proszę o jakieś opinie pod spodem na temat tego, co - waszym zdaniem - wydaje się najciekawsze.

- Być może mój ostatni artykuł (wraz kilkoma randomowymi postami na tumblrze) uświadomił wam, że od jakiegoś czasu trwa znów u mnie faza na Świat Dysku. Powoli dojrzewam do tego, aby napisać kolejne artykuły o rezydentach cyklu Pratchetta, a ściślej rzecz biorąc - o Samuelu Vimesie (a w konsekwencji również Straży jako całości).

- Mam już temat następnej części Podręcznika fanfikowca, jednak wydaje mi się, że jest on na tyle ważny, że powinnam go zostawić jako dwudziestą część i zająć się najpierw czymś innym.

- Ta mała zagadka Preity sprawiła, że zapragnęłam przygotować podobną, ale nawiązującą do mojej dziedziny, czyli filozofii.

- W ogóle mam taki mały pomysł, żeby któryś miesiąc zająć się na Planecie Kapeluszy właśnie filozofią w tej czy innej formie (z tym, że wrzesień odpada, bo na wrzesień mam już pewne plany).

Nie wiem, czy cos z tego będzie, ale spróbuję jednak sprawić, żeby było.

1 komentarz:

  1. - Vimes to ten od kryminałów, tya? To może być :P

    - Skoro kolejna część jest ważna, to nie lepiej wrzucić ją jak najszybciej? Nie wiem, czy numer "rozdziału" ma takie duże znaczenie. No i pytanie, czy wymyślisz coś na część 19.? A nie zapomnisz przy tym o pomyśle na część 20.? :P

    - ZAGADKA! :D To mój numer jeden :3

    - Filozofia w porządku, o ile podana w przystępny sposób, a nie taki, po którym tylko rozboli mnie głowa :) Dobrze napisane może być najciekawszym punktem z listy.

    OdpowiedzUsuń