sobota, 2 lutego 2013

Aktualności: Parodia Mary Sue i inne takie

Zacznijmy od tego, że Polska Baza Fanfiction ogłosiła konkurs na parodię Mary Sue. Dla tych, co chcą się jeszcze załapać, macie czas na zgłaszanie prac do końca miesiąca, a potem nastąpi głosowanie. Również ja postanowiłam wziąć udział w tym konkursie i wystawiłam już fanfika o Garym Zajebistym, który odwiedza Lucky Luke'a. W między czasie koleżance Hermi udało się odkryć blog poświęcony tworzeniu Mary Sue, który umieszczę w polecanych linkach obok.

Tymczasem śpieszę donieść, że artykuł ohobbitach i niziołkach się pisze. Być może udałoby mi się go nawet napisać dzisiaj, gdyby nie to, że odwiedził mnie dwuletni bratanek i jestem obecnie niemal wypompowana. ale myslę, że niebawem artykuł zostanie tutaj zamieszczony.

To chyba tyle. Do widzenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz